Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

18 toukokuuta, 2010

Alouha--!

Ryhdistäydyin taas päivittämään tänne (,^^)

On ollut tosi laiskaa kun on näin kuuma ja jotenkin.. No, en oo oikein kesäihminen >,<""

Eilen vietin himassa en-tee-mitään -päivää!!! Oli varmaan... kolme kkta edellisestä ;_;<3 Tai tuntu. Olin sitten sananmukasesti mitään tekemättä ja lueskelin ja leikkelin vanhoja farkkuja ja siivoilin kaappeja ;D

JA ILLALLA MENIN LENKILLE JUOKSEMAAN!! Se mun suunnittelema säännöllinen lenkkeily kesän ajalta saattaakin onnistua ;D Okei toikin oli vaan vaivaset 10-15 minuuttia mutta oon käyny elämäni aikana ehkä viidellä lenkillä niin lähden sitten sen mukaan liikkeelle tän kanssa >,--D

Koulun musikaali oli tänään (kun olin sielä ykkösenä kattomassa 8__D), ja se oli mahtava!! Alko tehä itellänikin mieli taas jotain tollasta, esiintyä etc ;__ (((

Ja koulun jälkeen sitten treffasin Jessen sellon kirjastolla. Lainasin jonkun sen suositteleman suomalaisen bändin levyn kun mua turhauttaa se että fanitettavat bändit on niin kaukana ; < Haluun olla kykenevä käymään keikoilla ;~)

Ja sitten sen kirjan missä Ewan McGregor ja Charley Boorman ajaa motskilla Skotlannista Etelä-Afrikkaan!! Oon halunnu lukee sen jo pidemmän aikaa ^^

Sit mentiin niille ja tehtiin lasagnee ja kun oltiin syöty Laura lähti nukkuun ja me pelattiinn Jessen kanssa Wiitä XDDDDD

OLIN PASKA.

Mut kehityin ja lopussa olin jo paljon parempi kun alussa, übung macht den Meister (tjn).


DAY02 - YOUR LEAST FAVOURITE SONG

Sori en tiiä ; (( Jos en tykkää jostain kappaleesta en yleensä kuuntelle sellasta....? Eli varmaan joku radiojumputusbiisi ja näistä tuli ekana mieleen Rihannan Umbrella......

Feilasin nyt.