Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

02 kesäkuuta, 2010

Its June my Dear!!

Huhh kuinka aika lentää...!!

Mutta ei siinä mitään, kesäkuu siis ja huomenna viimenen koekin ;----D matikkaa mutta enköhän mä selviä ;)


...krhm.



On sellanen olo että vois jo heittää aivot narikkaan ja antaa vaan olla. Aurinkoista ja lämmintä ja.. niin kesäinen fiilis että ah.

Tänään otatutin siskoni avulla kuvat japanin koulun vuosikirjaan ja... no, eipä tullut oikein edustavia ja näin, mutta tuskin kukaan kärsimäänkään tulee, katsomisesta siis.


Ja koulussa oli jätskii ;D (omani ehti sulaa ennen kun alotin syömisen niin söin sitten soveltaen tikkua lusikkana mutta jätskiä silti<3)

Ja tunnetusti kukaan ei halua istua lähelläni kokeessa kun kuulemma koko ajan rapisutan ikävästi ja sitten mutustelen eväitä ja juon ja taas syön hieman lisää....

Mutta sehän tässä on tarkotuksenakin, ottaa kaikki ilo irti kokeessa ( ´,`) Ja ajattelen vain muita, uskon että olisi tuplasti rasittavampaa jos mun vatsa pitäis sellasta kurinaa ettei kukaan pystyis keskittymään ;D

Tänään kun pysähdyin matkanvarrella ostamaan kaupasta eväitä, siellä oli sellaset jättisimat alennuksessa ;D niin sellanen tuli sit mukaan XDD Saksanmaikka vähän katto kun vedin sitä siellä luokassa mutta.


Oon kyllä ylpee et ne myi sen mulle, oon selvästi kypsän näkönen, kylhän se sisältää sentään huimat 0,7 prosenttia alkoholia ;ooooooo



Äsken pidettiin lepposaa ruokapöytäkeskustelua äitini kanssa mm. ruumiinavauksista, kuolleiden ihmisten leikkelyistä elinsiirtoja ja koeleikkauksia yms varten, benjihypyistä ja safareista ja kaikesta muusta kivasta ;----3

KESÄKESÄKESÄKESÄ. Kuva takapihan metsästä!!!


Aina kun vaihtuu vuodenaika, tuntuu että pitää juuri siitä vaihtuvasta vuodenajasta eniten. Esim nytten kesästä.

Yleisesti kuitenkaan en voi sanoa olevani mikään kesäihminen, ehkä nyt vaihdon jälkeen hieman enemmän mutta syksy on se mitä mä rakastan<33

Ja kevät.

Mut syksy on ykkönen. Tuoksu ja kaikki, sade, tunnelma, pimeys....!! Eikä oo hyttysii ;D


Ja sitten, A song NO.9!!!


A song that you can dance to


---------en nyt menisi vannomaan mitään, laitan tähän vaan jonkun menevän biisin joka miellyttää mua ;D


YLLÄTYS, KATTOKAA ITE H-Ä-H-Ä


Olen ihana<3


Mutta tykkään tästä biisistä aivan älyttömästi 8______D

Siinä on jotenkin hyvänmakuset sanat.

Ja rytmi.

Raikas. Kuuntelen tätä välillä miljoona kertaa peräkkäi XD

Paljastuksia.

En yleensä fanita kyseistä bändiä(on niillä kyllä monia hyviä biisejä)! Mutta nauttikaa toki!

Hyvää kesääää~~