Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

14 heinäkuuta, 2010

Quuuma.

Jos nyt joku ei ollu vielä huomannu x)))


Taas on sujahtanu jo 10 pvää viime merkinnästä O.O Minne kaikki aika menee...!

No mutta oon ollu mökillä sellaset 4-5 päivää, tulin eilen kotiin niin siitäkin saattaa johtua~~~

Oli ihana päästä sinne taas pitkästä aikaa ja siellä oli niin helppo kun pääsi niin usein kun halus vilvotteleen järveen ( ´,`)

(Sovitaan että iris oli huono kuvaaja eikä että mä huono hyppääjä ;D)


Mut sen kolmen päivän jälkeen olin niin sosiaalivajeinen etttttä.

Mut sain vihdoinkin sen keikkaraportin alotettuu ja se on jo aika hyvällä mallilla, tavoitteena ehtiä huomenna postata ^^


Ja sain rutkasti omaaa aikaaa<3 siinä yks esimerkki ;D

Luin kanssa KAKSI kirjaa (ok, puhdistusta vielä vähän jälellä, kohta suski saa sen vihdoin takas!!) ja katoin kolme star warsia XDDDD


Oikeesti.

Ja arvatkaapa mitä.


Oon ihan koukussa XDD

hyräilen tyyliin niitä musii ittekseni ja mietin et sit ku juho tulee mökilt himaan (nyt tultiin vaan äitin ja iriksen ja ruskan kaa ku iriksel on huomen riparilähtö, sit jään yksin himaan ku äitiki lähtee mökille. uujee.) tai ku mä meen sinne niin päästään kattoon nelosepisodista eteenpäin *wwww*


Ku mökil oli vaan 1-3 mukana ja pidetään tätä tällasena sisar-veli -juttuna~~

Juho on oikeesti hyvä tyyppi. Pitäis viettää enemmän aikaa sen kaa, meil synkkaa hyvin!

Ei oo mun tapasta sanoo ääneen tällasii asioita, mut helle on tainu vähän sekottaa mua..

Hmm mitäs muuta? Käytiin suomenlinnassa viimeviikolla....?


Eipä oikeestaan mitään maailmaamullistavaa.

Paitsi että värjäsin hiukset ;D




SAIN VIHDOINKIN SEN AJAN VARATTUA!

oon aika ylpeä<3


Kaksivärivärjäyksen mä varasin, mutta ne raidat tehtiin mun omasta väristä joten siitä tuli yksivärivärjäys jossa on kahta väriä ;D


"yksi"värivärjäys.


Kerronpa teille koko homman.

Istuin siellä kampaamossa yhteensä 3,5 tuntia.

Siis oikeasti. For real.


Ekana se kampaaja sano ettei viittii värjää hirveen tummaks kun sul on peroksoitu noin vaaleiks.

"öö tää on mun alkuperänen väri"


Se lagas hetken ja katto epäuskosena...? suomessakin tällasta ei oo totta.


No sit ku selitin sille et värjäsin keskiruskeella puoltoista kkta sitten mutta se on jo palautunu tällaseks se sano että mun hiukset pitää pigmentoida ennen värjäystä (=hinta nousee).


Eli se värjäs mulle aluks punasella (pigmentointi, että se toinen väri pysyis mun päässä), ja sitten siihen päälle sillä melko tummalla ruskeella mitä pyysin.


Venasin sen puol tuntia ja sit pestiin ja kuivattiin.



Mun hiukset oli tositositosi vaaleenruskeet.


Siihen tuli kolme kampaaja tökkiin mun päätä ja päivitteleen kuinka vaaleet mun hiukset on ja kuinka ei nyt onnistunu etc.

No leikattiin tässä välissä ja eikun uusi väri päähän :)))))))))))))))))


Ja tällä kertaa se laitto tarkotuksella kaks sävyy tummemman kun piti tulla ja sen puol tuntii kun piti antaa olla päässä mun pään ympärille tuotiin sellanen laite (kuvassa), joka puhals tulikuumaa ilmaa ylhäältä, sivuilta, takaa ja niskasta >,<

Jos ne väritki poltti jo, niin kuvittele että joka puolelta päätä pidetään ihossa kiinni kuumaa fööniä tällasessa helteessä, siltä se tuntu ;__;


Se laite höyrys ja räsähteli ku oli niin kuuma ja pelkäsin et se räjähtää kohta XD


No sit puolen tunnin jälkeen taas pestiin ja föönattiin, ja sit leikattiin kunnolla loppuun.


Väristä tuli silti astetta vaaleempi kun se mikä siitä piti tulla ; _____D



Vaaleiden hiuksien kirous.

No nyt tän PITÄIS pysyä kauemmin kun kaks kuukautta päässä ja lopputulos on ihan okei, väri on kiva mut se leikkas huonosti. (en nyt jaksa ottaa kuvaa lopputuloskesta ku joutuisin uusiks laittaan ton kameran kiinni koneeseen XDD saatte venaa ;D)



Sitten menin illalla Kabukiin (japanilainen ravintola) ja söin tori kara-agee ja azuki-jätskii ;_________;<3<3<3<3<3<3<3


Oli kyl ihan helvetin kuuma siellä sisällä ja seura oli paskaa mutta..

Kaikki ruoan ja ruoka kaikkien puolesta.



Eli oli aika.. kiintosa päivä.


Ja kävin ostaann maalit mun huoneeseen~~~


Jalat ihan kuollu kun mun sandaalinkorvikkeet tappaa niitä.





Ei tässä muuta!