Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

04 joulukuuta, 2010

Lauantai.

En oikein tiiä tuntuuko siltä.

Tänään on ollu tosi... häilyvä päivä, taas kerran.

Fiia ja Jenni tuli meille yöksi, käytiin syömässä Thaikkubufeeta ennen kun tultiin meille, ja sit meillä datattiin kaikki (mä koneella, ne iPod Toucheilla XD) ja juotiin mun huoneessa ;__D

Että sellanen perjantai-ilta. Sit aamulla kun niitten piti ehtii yhtä ruotsalaista Erikaa vastaan Katajanokalle herättiin aikasin ja saatoin dösärille, sit tulin himaan ja oon oikeestaan siitä saakka enemmän tai vähemmän lagittanut...

Ja mitä, kello tulikin jo kohta 12..?!?

Okei, oon datannu. XD

Ja syönyt. Lagannut keittiössä kun ketään ei ollu himassa, ja soittanut pianoa ja kitaraa.. koitin lukea vähän, muttei siitä oo viimeaikoina tullu mitään. En tajua.

Oli ihana soittaa pianoa niin pitkästä aikaa ;_; Pitäis pitää sitä vähän yllä....

Sit kävin Tarun (Y) kanssa lenkillä ja juteltiin kaikesta vaihtoon liittyvästä.

En tiedä oonko tyytyväinen vai pettynyt tähän päivään, en saanu oikein mitään aikaseks... Mutta ei mulla kai ois erityisesti mitään ollukaan.... En tiiä.

Pitäis kohta alkaa osteleen tuliaisia.. Ja ens viikosta ei tule kiva kouluviikko >,<


Huomenna Sallan kanssa tapaamaan Takayukia (meidän YFU-kummi ;D) ja sitten yöksi Omena-hotelliin Fiian ja Jennin kanssa.

Yey.


Tässä yksi ihana biisi johon rakastuin tänään ( ´,`)
Oon soittanut sitä aika lailla non-stopilla koko päivän..

En oo varma tykkäänkö vai vihaanko ton laulutyylistä, mutta tää kappale on tosi nätti.

What I Miss About You

Aa~a, väsyttää oikeestaan... se on kuluttavaa kun ei tee mitään muuta kun lagita XD

Ah, ja katottiin äsken Juhon kanssa Toy Story ykkönen, SE OLI MAHTAVA!!!

Yksiä parhaista lastenleffoista.