Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

02 tammikuuta, 2011

Hyvää uutta vuotta!!

Tänään.... oli Suuri Päivä.

Pääsin vihdoinkin ulos x)))))


Lähdin siinä ennen kahtatoista maskin turvin Harajyukulle ja oli kyllä taas pirusti porukkaa.... Vaikka alennukset ei ollu läheskään sitä luokkaa kun viime vuonna : ((

Sain kyllä ihan kiitettävästi rahaa kulumaan, vaikken löytänytkään paljoa ostettavaa. Huomasin että musta on tullut nirso...!

Ja huom huom huom!

En ostanut yksiäkään kenkiä, yhtäkään takkia tai laukkua :oooooo

Oon selvästi sittenkin vielä kipee..

Mutta takeissa hillitsin itseni. Oikeesti. Aina kun näkyi jossain hienoja takkeja vaihdoin kauppaa :D YOSHH! Kyllä osaan pysyä lupauksessa!!

Kenkiä taas oli vaikka kuinka kaikkia upeita, mutta ajattelin että mietin viellä ja katselen, koska ei mulla oo varaa useempiin pareihin.

Ja laukkua oikeesti yritin etsiä, mutta ei vaan millään löytynyt. Kävin varmaan kaikissa laukkukaupoissa mitkä tiedän, normikaupoissa joissa myydään laukkuja mutta ei ykskään ollut sellanen... "tämä-se-on-laukku".

Vaikka oikeesti tarvitsisinkin laukkua..

Sen sijaan farkkuja... Olin bongannut men's eggin hairs -lehdestä sellaset hienot farkut ja menin sovittaan niitä mut vittu ne makso pirusti...

Olin jo ostamassa niitä mut siit kelasin että... vaikka mulla onkin rahaa nyt niin on se silti epämoraalista ostaa yli 200 euron farkut. kun en edes tarvitse uusia. Ja mut varmaan tapettais, vaikka mun omat rahat ne kyllä on mutta.. mm.

Vieläkin kyllä mietin että pitäiskö ne käydä hakemassa sieltä ( ´,`) ne oli unelmien farkut. On tää elämä hankalaa.

Ostin sit paljon acsessoryy (en tiiä miten se kirjotetaan enkuks), hupparin, neuleen, suskille (ja itsellenikin vähän) decoo sekä kuulokkeet, joitain tuliaisia, pari perus korvista, yhden paidan, hatun ja hmm..

Siinä ne tais olla ;ooo

Niinkun sanoin ei oikein löytynyt mitään erityisen koskettavaa..

Aika loppuu, en ehdi shopata ;_; Kun makasin 5 päivää kipeenä se söi melkein 1/3 tästä lomasta :(((((

Huomenna ja ylihuomenna on asondaamista, sitten chikakolle ja sitten mä jo lähenkin..

Pitää kyllä vielä koittaa metsästää parii tilattua juttua, se laukku, miettii miten niitten housujen kanssa, katsastaa jotkut kengät etc....


Oon kiireinen..

Hahah tänään se huppari jonka ostin niin... älkää nyt kokeko mitään shokkia mutta se on kirkkaanpunanen paljettihuppari.


Kyllä. Olin kelannut jo aiemmin että "aaaa~~~ tollasen haluan.!!!", mutta en ollut viitsinyt ostaa koska kelasin ettei suomessa kummiskaan voisi käyttää. Muuten kuin ehkä parteissa.

No menin sitten ihan piruuttani sovittamaan, ja sain kaupanpäälle pitkän ja henkeävän keskustelun sen myyjän kanssa, oli tosi mukava jätkä.

On muuten ihanaa kun täällä myyjät tekee sulle kaiken, nautin siitä kun mua palvellaan niin täydellisesti, meet vaan osottamaan jotain vaatetta myyjälle, se poimii sen sulle tangolta, vie sen sovituskopille, avaa sulle verhon, antaa vaatteen henkariin ja laittaa verhon kiinni.

Suomen pitäisi ottaa mallia.

No tämä jätkä kuitenkin oli tosi mukava, kyseli että mitä teen japanissa jne ja puhuttiin oikeestaan kaikkea maan ja taivaan väliltä, sovitin sitä punasta blingbling-hupparia, sittenn mustana kahdessa eri koossa ja se aina riisu ne mun päältä ja laitto seuraavan takasin ;3

Okei kyllähän tossa vähän miehinen itsetunto kärsii, mutta tää oli kerrankin sellanen tyyppi jolla ei ollu sellaset asiat mielessä, se oli aidosti kiinnostunut ja anto mulle vielä ekstra-alennustakin!

Mutta huomasin että mun uuden vuoden lupaus oli jo tässä vaiheessa menossa karille, lupasin nimittäin olla välittämättä muiden ihmisten ajatuksista ja olla enemmän itseni, ja huomasin sanovani sille jätkälle että ehkä ostan mustan koska punanen on niin huomiotaherättävä.

Siihen se jätkä vaan että "Huomion herättäminenhän on vaan hyvä asia! Itsetunto ylhäälle~~!!"

Joten otin sitten sen punasen, vaikka se musta sopi mulle kyllä paremmin ja oisin ehkä muuten ottanut sen, mutta pitää vähän haastaa itteeni x)))

Eli nyt näin julkisesti,

Vuonna 2011 en kiinnitä niin paljoa huomiota siihen, mitä muut minusta ajattelevat, ja olen oma itseni avoimemmin.


Tsemppiä!!!


Ah, ja kuvia on tulossa, päätin että postaan ostosten kuvat vasta suomesta kaikki ostettuani ;)


Hahahah katotaan otoosanihn kanssa ohjelmaa, jonka tunnette varmaan parhaiten "Hulluina japanilaisina", ne on ihan älyttömän suosittuja täällä aina uuden vuoden alussa ;__D

Tänään muuten pöydässä kun istuskeltiin, okaasan tarkasti postia jne, niin ensin se anto Nacchanille jonkun kaupan (unohdin minkä >,<") mainoslehtisen, että "tässä Nacchanille _____:n mainos."

Sekunnin päästä: "Tässä Ilselle ZENMALLin (sellanen miestenvaatekauppa Shibuyassa, ehkä yks mun suosikkiliike täällä. olin aika otettu että se muisti ;_;) mainos."

Seuraavaksi: "Tässä Papalle herkkuja myyvän liikkeen mainos."

Ei se tässä kuulosta niin hauskalta mutta siinä oli niin älytöntä tilannekomiikkaa :__D

Varsinkin kun ne mainokset oli tullu vaan noista kaupoista!!

Muutenkin joka päivänä on sattunut jotain tollasta, 31. päivä kalenteri pudottautu ainakin 7 kertaa seinältä!! Se piti oikeuksistaan selvästi huolta.

ZENMALLissa myytiin muuten vieläkin niitä punaisia nahkatakkeja jonka ostin viimevuonna! Eikä se ollut edes alessa, hähää~~


Mutta mutta, huomenna luokkalaisten kanssa "ensi temppelikäynnille" (en kyllä nyt yhtään tiennyt kuinka suomentaa tuon...), ja sitten klubiporukalla syömään ja ehkä perheen kanssa jonnekin pikkumatkalle ;3