Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

22 helmikuuta, 2011

Hellou

Tulin vaan ilmotteleen et täs loman aikana turha odotella uusia päivityksiä, koska oon naama kiinni kirjoissa.

Kyllä, mun pitää nimittäin lukee tässä hiihtolomaviikossa se määrä mitä muut lukee kkden lukulomalla >,<"

No mut alotin sunnuntaina ja olin tosi tuloksekas, luin 130 sivuu enkun kielioppii, kokonaisen hissankirjan ja tein muistiinpanot :D

Ja sama jatkuu~~

Ok kyl mä myös vähän otan rennosti, mutta tavotteena noi enkun ja ruotsin 300-sivuset grammarkirjat ja kaikki 6 hissan kirjaa sunnuntaihin mennessä, että siihen malliin...

Eilen pidettiin leffailta, oli kivaa ;3 Kiitos, leffakin oli hyvä (ja teemaan sopiva, Pearl Harbor katsottiin x))) )

Hahah ehin käydä äsken fb:ssä ja siellä kun olin sanonu yhelle klubilaiselle "onnee" ku sil oli synttärit, sain tällasta takas:

イルゼ先輩ありがとうございます(*♥д♥*)!

ihana~~<3


Mut lähen nyt vaarantaan liikennettä Tapiolaan päin ja illalla taas movie-night!!