Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

15 toukokuuta, 2011

Otsikko

Hola a todo!

Oon töissä ja yritän saada kouluhommia tehtyä muttamutta jooo.. Enää puoltoistatuntia, sitten himaan ja kattomaan Suomi-Ruotsi-turnausta ;__;

AAAAA. Ihan _pirun jännää :DDDD omg.

En varmaan pysty kattoon koko peliä x))

Oon muuten miettiny, että periaatteessa millään mitä teen tai mitä en tee ei oo enää väliä. Oikeestaan. Koulun suhteen siis. Nykysin tuntuu, että aina kun oon siellä saan kommenttia että "Kato, Ilseki on tullu kouluun!!" tai "Miten sä nyt tänne eksyit?" niin alkaa miettimään että toisaalta miks en olis poissa jos oon tällä taktiikalla tännekin asti pärjänny?

Tai siis, en mä ilman syytä ja mielivaltasestikaan lintsaile. Oon ollu töissä tai tehny jotain kouluhommaa mikä on menny jonkun toisen aineen tunnin edelle, tai sit oon ollu niin kuollu että oon ottanu pienen breikin ja menny torkuille.

Privorisointia!

Ja nyt kipeenä.

Mutta siis, periaatteessa muussa kun matikassa ei sillä oo väliä miten enää suoriudun, vaikka oishan ne kympit kivoi. Ei sil oo enää merkitystä mun lukionkäynnin kannalta kun enää niin vähän jäljellä!

Ens viikon jälkeen koeviikko, sitten kesälukio ja syksyllä kirjotukset. The End.

Pitää nyt tosiaankin soittaa sinne suurlähetystöön niin saan kyseltyy siitä working holidaysta et sais viisumii sit ku toi on ohi :3333

Muuten, laitoin yhelle japsikaverille meerua että näin siitä unta, se oli käymässä suomessa ja sit alko tehä hirveesti mieli nähä sitä ku heräsin, niin saan vastausviestissä että "Woo, jos olin sun unessa niin varmasti tapahtu jotain pervoa!!"

..piste..piste..piste..

Elättelen vielä toivoa että muakin kelattais ihan perusjärkeväks ihmiseks mutta ehkä se toivo on mennyttä ;<




Jotenkin oon ollu viimeaikoina niin laiska joka suhteessa. Tai siis en laiska, mutta kun aika on ollu niin vähissä niin sillon kun on sitten omaa aikaa en oo jaksanu sosiolisoida edes blogissa ; /

Sorry guys~~

Mutta jotenkin musta tuntuu että kyl tää vielä tästä, kohta saattaa tulla kehiin uuttakin blogia jos saan sen viisumin!! winkwink.

Toivottavasti kaikki ei oo yhtä kiireisiä, ei se oo järkevää!