Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

23 syyskuuta, 2010

hahaaaaa

Sain just aivan älyttömän vimman kirjottaa blogia!!!!


Oon tässä koko tän kaks tuntia kun oon ollu kotona (haha meinasin kirjottaa koneella XD) lagittanu ja ollu ja tuskastellu elämää suurempia kysymyksiä (=se että vaihdanko mun beigen nahkatakin tummanruskeeseen ;______;). Kerran äiti kävi tossa ovella ja tuli sanoon jotain asiaa, siti sen sanottuaan se näytti vähän oudolta ja kysy et mitä mä vaan istuin sängyllä enkä tehny mitään, istuin vaan ja jatkoin ku se lähti ;D

Voin kertoo että sitä kutsutaan lagitukseks. Mut se oli kivaa ;33


Aa haluun uuden ulkoasun ja haluun enrgiaa ja aikaa säännöllisempään postaukseen, kuvien lisäämiseen etcetcetc



Mitäkö oon tehny viime aikoina? vaikka mitä.....

No ainaski fiia tuli meille vkonlopuks, oli upeeta nähä ku siitä oli jo 9kk ja tuhansia kilometrejä viime kerrasta (ja muistin just et oon sile edelleenkin auki sen 600yenii XD)


Käytiin ottaan purikuraaa.





Sain muuten varattua itelleni ens vkoks koekitaratunnin jeeeee~~

saa nähä mitä tulee ;)




Haluun kans ohjelmoida mun twitterin niin et pystyn twittaan mistä vaan niin et sit sitä tulee käytettyykin!! (huomioikaa toi mun 78 days tuol ekan ja viimeisimmän päivittyksen alla...)

haha aloin tässä nyt sähkään sen kanssa ;D


ja huomasin tässä housuttomana datatessani että mun jaloissa on hirveesti viimekesäsii arpii eikä ne lähe ;oooooo

oon syöny jtn mikä edesauttaa haavojen parantumattomuutta.



huomenna perjantai ja koulun ja töiden (ja epätoivoisen takkisovituksen ;_;) jälkeen leffaa ja juotavaa ja (ah unohin tekstaa suskille!!!) wokkia jota suski lupas mulle kokata yeeeeeeeeee


I feel the fridaynight cominngggg~~

Muuten mun viikonloppu näyttääkin tyhjältä, mitä ei oo tapahtunu yli puoleen vuoteen!!! Tätä on syytäkin juhlii ;D


ÖITÄ