Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

20 tammikuuta, 2011

Kävin ostamassa piparkakkutaikinaa~~


Hei. Tänään on pieni oma-loma-päivä, koulua piti olla 8-17, mutta olin siellä vain kolme tuntia >,<"

Mutta ansaitsen tän. Oikeestikin.

Eilen jäi niin viimetippaan kaikki että päätin jättää aamun enkuntunnin ihan suosiolla väliin, olenhan reippaasti jaksanut jakson _joka _ikisenä _aamuna herätä kuudelta ja lähteä kouluun kahdeksaks.

No sitten tietysti ensimmäisenä kun astun koulun ovista sisään se maikka kävelee vastaan :__D mutta se oli ihan okei, sanoin että nukuin pommiin~~

Enkuntunnit on oikeesti ihan mahtavia, mutta aina ei mun mielestä kyl tarviikaan mennä.

Kahden tunnin jälkeen menin käymään terkkarilla hakemassa särkylääkettä ja mittasin sitten samalla kuumeen. Eihän sitä tietenkään ollut (aina kun on kuumeinen olo se on alilämpöä, ja ostin sen terveyden omamorin japanista!), mutta kun terkkari kysy haluunko lähteä himaan niin kyllähän mä sit lähin :P

Harmittaa vaan että multa jäi nyt se vika Berliini-ryhmän tapaaminen väliin :((

Mutta varastin itselleni vähän aikaa, ja on kyllä upea fiilis<3
(tuo aloituskuva ei muuten ole tältä päivältä, ja siinä näkyy gazeton keikalta ostamani BLACKMORAL-muki!!)

Päivittäisin muuten nyt vaatteiden kuvia, mutta en saa puhelimen muistia siirrettyä koneelle koska hävitin sen adapterin.... eli teen sen sitten joku kerta kunnolla.

Mutta viime aikoina oon ollut aivan älyttömän inspiroitunut pukeutumaan tyylitellysti, nautin aamulla siitä että saa valkata vaatteita ja haluaisin käyttää päivässä useitakin asuja kun tuntuu nyt että valinnan varaa on niin paljon!! Ja oon nyt ollut rakastunut tällasiin neuleisiin ja käytän aika paljon niitä, lämpimiäkin~~

Ja siis... sorruin suomenkin pääs ostamaan vaikka shoppauskiintiön piti olla tyydytettynä >:---D

Ensin sunnuntaina kuun olin sellolla (vein kenkiä suutariin) seuraavaan dösään oli vielä aikaa, joten ajattelin sitten kierrellä vähhän kauppoja. No, menin yhteen kauppaan, olin siellä 30 minuuttia ja lähdin mukanani kahdet farkut, kaksi paitaa, kahdet accessoriet ja kahdet sukat x))))


Mutta ne molemmat farkut on aivan upeita, oon ihan täydellisen rakastunut niihin! Toisissa on edessä polvista alaspäin nahkaa ja toiset muistuttavat kuvioinniltaan vähän niitä jotka olin ostamassa japanista 250 eurolla... Mutta nuo on siis mustat.

Ja eilen, kun olin Kampissa ja mulla oli puoli tuntia ennen japanin tuntia (joka oli muuten aivan älyttömän alitasoinen...) ja olin menossa 5. kerrokseen sinne lavalle syömään, meninkin spirit storeen (koska se koroke oli ympäröity hihnalla ja siinä ei saanut istua kun se lasi siitä alta oli jotenkin halki).

Sieltä löytyi sitten............... tittididittittiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Kengät.


Yllätys sinänsä. Ne oli aitoa nahkaa, puoleen hintaan ja kun näin ne eka ajatus päässä oli että ne on suunniteltu mulle. Aika samantyyppiset kun parit muista jotka omistan, mutta hyvä on hyvä. Ja mulla ei oo harmaita kenkiä ;3 Nilkkurimallia~~

Ja päätin etten korkkaa niitä vielä ennen kevättä niin onpahan jotain odotettavaa!!

Näin. Nyt säästän loppukuun ;)

Ja koitan tehdä inventaariota, koska mun kaapin tila on todellakin huolestuttava tällä hetkellä. Oikeasti.

Olisi vaan sitä AIKAA.

Käytiin maanantaina Saran kanssa sitten YFUn toimistolla jutskailemassa siitä JPN-valmennuksesta jota vedetään tän kuun lopulla. On ollu viime aikoina niin kiva kun ollaan nähty, oli niin pitkä tauko siinä yhdessä vaiheessa. Ja vkonloppuna mahollisesti taas!

Hahahahh koin elämäni shokin ja repesin pahasti kun astuttiin siihen YFUn info-tilaan, siellä oli nimittäin sellainen tällainen parin metrin korkuinen mainos....

Ihanaa eikö? Ja sain niin monta julistetta niitä YFUn uusia mainoksia, että voisin tyyliin tapetoida niillä seinän.. juu.

Sitten asiasta kukkaruukkuun, kävin sunnuntaina baarissa!! Se tuli halvaks, koska DTM:ssä ei ollut mitään pääsymaksua ja siideritkin oli puoleen hintaan~~

Suomalaisia kannustetaan näköjään juomaan sunnuntai-iltasin....

Mutta siis oli Seidin synttärit joten kävin siellä juuri silloin, muuten en kyllä varmaan sunnuntaina olisi mennyt. Oli tosi tyhjää, mutta vaikutti ihan kivalta paikalta (hyvä mun on sanoa kun on näitä vertailukohteita niin älyttömästi). Vessat oli upeat!!

Lähdettiin kyl jo melko aikasin Elenin kanssa, maanantain aikainen herätys ja muutenki, ei oikein ollu samalla aaltopituudella olevaa porukkaa.

Tässä kuvina~

Ja siinä näkyy myös uusi punainen laukkuni ;) vas. Erika, Seidi ja Marita

Vessasta. Tykkään väreistä, mutta kiihkohomous on vastenmielistä.

Näinnnnnn~~
Kerrankin kunnon päivitys, olkaa musta ylpeitä!!!!!

Nyt katsomaan jotain enkuksi (oon päättänyt tsempata kuunteluihin!) ja sitten kitara~~

Tavoitteena myös saada Gazen keikkaraportti tänään tehdyksi!