Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

16 tammikuuta, 2011

let's have some fun this beat is sick

AAAAAA jumituin kuntelemaan gagaa youtubessa XDD

Mutta siis, lupasin vkonloppupäivitystä mutta a) mulla on tällä hetkellä niin pitkät tekokynnet että kirjottaminen on tosi vaikeeta ja b) on vähän kiire tänään, pitää käydä hakeen kengät suutarilta jne. Ja sitten illalla bailabaila!!

Ja olin muutenkin ajatellut että postaan tämän tänne tässä jou päivä, joten olkaa hyvät. Mainitsin joskus ennen kesää muuistaakseni että aion kirjoittaa 100 faktaa itsestäni ja tässä ne sitten tulevat~~

Huom kirjoitin lopun japanissa, siitä syynä ehkä jotkut sanavalinnat.

100 FAKTAA MINUSTA:
1. Pidän puhelinta äänettömällä bussissa ja julkisissa kulkuväliineissä, koska kuuntelen musaa enkä halua että se piippailisi huomaamatta.
2. Ja rakastan bussilla kulkemista ;D
3. Kuulostan typerältä nauraessani.
4. Olen kuullut vaikka kuinka moneen kertaan vaikuttavani ainoalta lapselta.
5. ...mutta minulla on siis pikkuveli ja -sisko.
6. Ja koira.
7. Olen äärettömän aikaansaamaton, mutta kun saan jonkin homman aloitettua, siihen uppoutuu helposti pitkäksi aikaa.
8. Ihailen ja arvostan ihmisiä, jotka eivät välitä siitä mitä muut ajattelevat
9. ...mutta liikakin on liikaa.
10. Olen itse oikeasti aika ujo, mutta pidän itseäni kanssa erittäin sopeutuvaisena ja sosiaalisena.
11. Rakastan uusia ja vieraita, erikoisia tilanteita.
12. Olin ennen kissaihminen joka vihasi koiria, muttta kun meille hankittiin koira, aloin pitämään myös niistä.
13. Haluaisin silti myös kissan.
14. Oen hulluna takkeihin, sormuksiin, farkkuihin ja pieniin yksityiskohtiin pukeutumisessa.
15. Kengät ja laukut ovat myös ihania.
16. Syön paljon.
17. Olen aina ollut hyvä koulussa, vaikken olekaan tehnyt sen kummempaa työtä sen eteen.
18. Olen soittanut pianoa ja kitaraa, tanssinut balettia ja showta, luistellut, uinut, pelannut sulkapalloa, tehnyt karatea, harrastanut telinevoimistelua.... laiskuus voitti ;D
19. Olen todella syvällinen, vaikkei siltä välttämättä vaikuttaisi.
20. Kun palasin Japanista takaisin Suomeen, olin neljä kuukautta pahasti masentunut.
21. Tarvitsisin uuden iPodin ; (
22. Iphone olisi siis fiksu hankinta, mutten pidä kosketusnäytöistä >,<
23. Syksy on lempivuodenaikani.
24. En ole useinkaan stressannut koulujutuista tai muusta, ja siedän aika hyvin painetta.
25. Haluaisin tehdä pitkään kestävän maailmanympärysmatkan ja opetella lisää kieliä.
26. Olen hulluna japaninkieleen ja haluaisin saada sen todella sujuvaksi.
27. Rakastan elämää ja olen optimisti
28. ...mutta masentuessa menee aika pohjalla ;_D
29. Haluaisin oppia soittamaan kitaraa kunnolla.
30. Minulla on älyttömän hyvä tuuri arjen pikkuasioissa.
31. Olen aina myöhässä, mutta osaan myös olla ajoissa jos todella haluan.
32. "Tykästyn" usein, mutta olen oikeasti pitänyt kenestäkään vain pari kertaa.
33. Tällä hetkellä en ole kusessa keneenkään, ja olen siitä ihan tyytyväinen.
34. En pitänyt Disneylandistä.
35. Pidän itseäni liian varovaisena tekemään suuria muutoksia, ja halveksun tätä ominaisuuttani.
36. Yleensä välitän itsestäni ihan älyttömästi. Ehkä liikaakin, yleisessä mittakaavassa.
37. Pelkään aika harvoja asioita, mutta yliluonnolliset asiat on ehdottomasti yli sietokyvyn ;__D
38. Eli en voi katsoa kauhuleffoja
39. Ettekä tekään haluaisi olla todistamassa hetkeä, kun sellaista katson x)))
40. Näytän transulta hameessa
41. ...mutten koe kylläkään mitään erityisen suurta halua käyttääkään kyseistä vaatekappaletta.
42. En pidä joulusta.
43. Muutenkin katson aika ohimennen kaikkia erikoistilaisuuksia, syntymäpäiviä yms.
44. Mutta pidän siis kyllä juhlimisesta, kutsu mut ja oon todennäköisesti paikalla :D
45. ...ellei mulla oo jo kalenteri täynnä >,<"
46. En tajua miten kaikki kasaantuu aina, mutta tuntuu että olisin aina kiireessä...
47. Rakastan omia hetkiä, itsensä kanssa ajan viettoa ja toimeettomia päiviä (silloin kun niitä on max. 2 viikossa).
48. Vaihdossa minusta tuli materialisti.
49. Rakastan shoppailua, ihan vain vaatteiden katselua ja hiplaamista etcetc.
50. Mutta käyn kaupoilla mieluiten yksin omassa seurassa, silloin siitä saa eniten irti.
51. Voin henkisesti paljon paremmin Japanissa (totesin tämän nyt joululomalla siellä käydessäni, tuntuu että on enemmän aikaa itselleen)
52. Muutenkin harmittaa, että Suomessa ei voi pukeutua kuten siellä, eli siis ihan miten vain haluaa : (
53. Japanilainen ruoka on rakkaus.
54. ...mutta nattoo, munakoiso, majoneesit ja umeboshi ei mene alas.
55. Muuten olen älyttömän kaikkiruokainen.
56. Rakastan sadetta ja sadepäiviä. Silloin tuntuu virkeämmältä ja pirteämmältä.
57. Pidän itselläni enemmän ruskeasta kuin vaaleasta tukasta.
58. Hiukset ovat muuten älyttömän tärkeät ihmisessä...! (vinkki!)
59. Olen kiinnostunut historiasta ja kulttuureista.
60. En millään haluaisi mennä yliopistoon, koska en vain yksinkertaisesti halua enää opiskella... pää hajoaa. Ei minun juttuni.
61. Hyvin pukeutuneita ihmisiä, jotka ovat rehellisesti omanlaisiaan on ihana katsella.
62. Olen kännykkäriippuvainen.
63. Jos pitäisi valita top-3 lista, joita ilman en tulisi toimeen kuukautta, olisi se puhelin, ipod, vaha (ei järjestyksessä)
64. Tällä hetkellä on ihan pirun kylmä.
65. Ja niskat tekee kuolemaa eilisen gazeton jäljiltä...! (huomatkaa että keksin näitä kohtia hyvin)
66. Juon kaakaota muutaman kupin päivässä
67. ...mutta nykyään en välitä enää niinkään makeista jutuista, ennemminkin hyvä ruoka ja suolaiset jutut!
68. Elikkä tie sydämeen käy vatsan kautta.
69. Ei, pidän romantiikasta.
70. Mutta tuntuu, että haluaisin itse olla se joka romantisoi.
71. Mutta samalla luulen etten oikein pysty ilmaisemaan itseäni sanallisesti niin kuin haluan tositilanteissa
72. Pidän itseäni hauskana
73. Rakastan sitä, että ympärillä on paljon ihmisiä, esim kaupungeissa.
74. Saa tarkkailla muita, eikä tule sellaista apua-missä-kaikki-ovat-joku-varjostaa-minua -tunnetta
75. En yleensä jaksa meikata kouluun (mutta hiukset onkin se pointto), aamuheräämiset ovat hirveitä...
76. Paitsi sillon kun on nukkunut hyvin!
77. Tykkään laittautua silloin kun on aikaa.
78. Lämmin suihku aamulla on ihana
79. Jos meikkaan, teen kaiken huolella ja katson oikeasti mitä laitan päälleni, menee sängystä noususta ulko-ovesta lähtemiseen reilu tunti (suihkun kanssa)
80. Tykkään kuitenkin herätä niin, että aikaa on reilusti (pari torkkua, lagitus, reilusti aikaa hiuksille sekä vaatteisiin)
81. Tämä kuitenkin harvemmin arkisin onnistuu
82. Omistan lasit, olen siis likinäköinen (-1)
83. ...mutta harvemmin käytän piilareita, ja lasejakin vain tunneilla, jotta näkisin taululle.
84. En katso telkkaria, en ole oikeastaan koskaan katsonut.
85. Dataan mieluummin se ylimääräsen ajan mitä kotiin jää
86. Minulla on ikuisuusprojekti huoneeni kanssa.
87. Itken todella harvoin.
88. En pidä töistä, joita nyt teen (=siivoaminen ja museolla narikka)
89. Ja aionkin vuodenvaihteen ja syntymäpäivän kunniaksi hakea jotain työtä mistä oikeasti nauttisin
90. Lähetin jo hakemuksen Mulberry shoppiin lentokentälle.
91. Olin kyseisessä paikassa TETissä ysiluokalla.
92. En kärsi koti-ikävästä vaikka olisin pitkiäkin aikoja poissa
93. ...mutta koiraa tulee ikävä vähemmästäkin ( ´ ,`)
94. En kuuntele oikeastaan levyjä, aina vain koneelta kotona ollessani.
95. Mutta sitten kun saan ajokortin keväällä aion ajaessa kuunnella!
96. Olen ihan fiiliksissä tästä autohommasta, venaillut tässä n. vuoden ennen kuin sain aloittaa ajokoulun.
97. Olen 170 cm pitkä ja painan 53 kg
98. En kontrolloi syömisiäni (kuten varmasti näistä aiemmista kohdista on käynyt ilmi), tai harrasta liikuntaa
99. pitäisi kyllä, haluan pitää kunnon ja terveyden yllä!!
100. Haluaisin älyttömästi jatkaa karatea, mutten ole valmis uhraamaan lajille kaikkea mitä se vaatisi.

Ah, loppu teki aika tiukkaa XDD

Hyvää vkonloppua~~