Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

12 helmikuuta, 2011

Huomenta!

Tänään on hyvä fiilis. Sellanen kiireetön ja rentoutunu olo ja heräsin aikasin pirteenä~

Eilen olin koko päivän töissä ja sit sieltä juoksin suoraan YFUlle pizzalle josta juoksin Viheriin viettämään neljän väsyneen abin kanssa leffailtaa, oikeemmin Supernatural iltaa :D

Oli aika hauskaa, kaikki oli niin väsyneitä että juttujen taso oli ihan huipussa ;__D

Eilen oli muutenkin hieno päivä, söin kolmesti 'ulkona'! Aamulla työmatkalla kävästiin hakemassa Picnicistä croisanttia ja sellanen ihana yogurtti jossa oli pohjalla vadelmia ja päällä mysliä<3

Sitten päivällä käytiin äitin kanssa kiinalaisessa ja illalla ne pizzat.

Tänään ois tarkotus saada aikaseks luettuu hissan yks kirja läpi ja ruotsin sanoja. Sit äiti koittaa painostaa mua kattoon Juhon ja jonkun sen kaverin kaa tänään Disney on Icea Hartwalille kun se ei ite jaksais mennä.............

Huomenna maalaillaan abihaalarit, ja sitten käynnistyykin kunnon abi-viikko, maa-ti kuunteluita, keskiviikkona abi-illalliset ja torstaina penkkarit plus abiristeily :D

Ihanaa päästä kunnolla partyttaan, en oikeesti muista millon olisin ollu pää sekasin viimeks ;_; viime jakso oli ihan hullu.

Sitten, nyt vihdoin ja viimein tää mun keikkaraportti oli postattu JaME:lle, se on niin hieno tunne kun näkee että etusivulla isolla komeilee sun tekstis ;3 Saan tästä positiivista energiaa, lukekaa~~

Oon aika ylpee siitä tekstistä kanssa. Sen betaaja oli muuttanu vaan yhen sanan, yleensä mulla on ollut parikin korjattua lausetta!!!

Joten lukekaapa!!

Tästä.


Hahahaha, ollaan Emmin kanssa tässä muutama viime iltaa viihdytetty itteämme surffaamalla damn-you-atocorrect -nimisellä sivustolla, jonne porukka on postaillut iPhonen tekstin arvaajan takia viesteihin tulleita mokia XDDD

Kyllä, meillä on elämä ja näin.



Ja sit siel sivustolla oli kanssa vanhempien viestejä postatuna eri kategoriassa, tässä pari x))

WTF miks tää ei ssuostu lataan enempää kuvia -____________________-"

Ok, laitan ne sit ens kerralla.


Mutta seuraava biisi oli
23-the song you would like to be played at your weddings


Eikä mulla kyllä ole mitään hajua tästä. Joten jätän sen väliin ja laitan teille October and Aprilin, oon ollu siihen ihan koukussa nyt kaks päivää, kuunnellu sitä vaan koko ajan :_D

Siinä on niin nätit sanat, olkoot kuinka kliseiset tahansa ja en tiiä miks mut mul tulee siitä aina mieleen twilight -_-"

Oon muutenkin kuunnellu viime aikoina hirveesti rakkauslauluja, taidan olla sekoomassa..

Mutta nauttikaa~

Nyt suihkuunnn--------------------->