Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

09 helmikuuta, 2011

pufffff

Oon viettäny ihanaa koti-iltaa viimeset pari tuntia~~

Nykyään tuntuu että oon paljon enemmän aikaa himassa kun yleensä! Mutta oon silti kiireisempi kun ennen, että kai mä sit oon viime aikoina _oikeestikin tehny jotain ;_D

Tänään oli viimenen koe, joten voin nyt juhlistaa sitä tällä yhden illan lagituksella. Huomenna lähtee taas käyntiin opiskelu, yo-kuuntelut ma-ti!!

Ja oon niin helpottunu nyt kun vaihtuu jakso ja mulla on vaan ne muutama kurssia, esim tiistaina alkaa vasta yheltä~~ mutta mul onkin aina aamupäivisin ne vapaat ja muuten kouluu on sit neljään.. Pitää vaan saada kiskottuu ittensä ylös aikasin että saa sit aikasiks luettuukin eikä vaan nukuttuu.

Olin ysiltä jo ihan nukkumaanmenokunnossa, mutta sitten ajattelin vielä kuunnella vähän musaa ja tää kaks tuntinen onkin vierähtänyt Taylor Swiftin - kyllä - parissa.

En ois ikinä uskonu että alan kuunteleen sen yhtäkään biisiä vapaasta tahdosta, mutta voin kyllä puolustautua sillä että eksyin sinne Youtubessa sieltä sivupalkkien kautta (ok se mistä mä eksyin oli backstreet boys, että ehkä toi oli vähän heikko puolustuskeino..). Aluks kuuntelin gunnareita ja scorpionseja :D

Mutta kuiteskin. On ihana ajatella että nyt toi jakso on ohi. Juhlistakaamme sitä rajulla viikonlopulla. Paitsi että ne kuuntelut. Joten pitäkäämme raju perjantai. Tai lauantai.

Sunnuntain lupaan pyhittää sitten, vähintään.

Hirveä päänsärky, tää dataaminen ei oo näköjään auttanu.


Lähen nukkuun, öitä ja upeeta, rentouttavaa loppuviikkoa~~