Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

19 maaliskuuta, 2011

Holaa

Enkku ohi~~ Haha olin asennoitunut siihen silleen että no meen sit uusiin tän syksyllä, niin oli pieni shokki kun 5 minsaa ennen kokeen alkamista tajusin etten voikkaan uusia sitä koska kirjotan pitkän saksan XDD !!!

No mut se meni ihan hyvin, et kai tää tästä. Ei se lukeminen ois varmaan mitään auttanu.

Oon nyt töissä, ja täällä on jopa asiakkaita, voitteko kuvitella..!! Muttei liikaa, ehin tässä samalla sit päivän aikana lukea ruotsia jotta illalla pääsen bailabaila~

Päivän look:
Oon aika.. ihmeellisessä asennossa(XD?)

Sitten pääsin tänään korkkaamaan Japanista ostamani punaisen sateenvarjon ;3 Se on ihana, mulla ei oo koskaan ollu sellasta pitkää varjoa, aina vaan kokoontaiteltavia ;3

Eilen oli tosi lagineen ilta. Oli ihana vaan istua ja olla, en oikeastikaan tehnyt _yhtään _mitään. Bongailin kaikkea kiinnostavaa koneelta, pelasin spider pasianssia (ikuinen rakkauteni) ja loin käyttäjän Amebaan!! Katselin vähän sitä, mitä siellä voisi blogilla tehdä, mutten tiiä miellyttikö se mua hirveesti... Jotenkin se oli aika persoonaton.


Mutta sit siellä pysty myös luomaan kopion itsestään ja pelaamaan sillä Habbon tyyppistä peliä XDDDD Tästä näkee millanen mun eilisilta oli ;_D Mutta toi mun tyyppi on kasvoilta ihan mun näkönen!

Katoin kanssa YouTubesta (pikkusiskon yllyttämänä) Stand-up komiikkaa, ja nauroin ihan helvetisti!!! Koomikot on ehkä ihmisiä, joita ihailen kaikkein eniten. Musta on käsittämätöntä miten joku pystyy sellaseen mitä ne tekee.

Kävin torstaina Sembaloissa Sellossa, ja ostin meikkivoiteen. Uuu. Käytin aiemmin vain valokynää, mutta kelasin että vois testaa tällasta vaihteeks. Ja toi purkki on musta tosi upeen näkönen~~


Ostin kanssa tän neuleen~~ oon nyt taas parin vuoden tauon jälkeen rakastunu tähän vihreeseen. Sit kun en osannu päättää haluunko tän vai yhen eri mallia olevan, ostin molemmat x33 Mutta äiti makso toisen kun se tuli "sille". Ja se on eri värinen :D

Ei VITTU, äsken tuli ruotsinkielisiä asiakkaita ja PALVELIN NIITÄ RUOTSIKSI!!! Vittu oon pro :DD Kerroin ettei meillä ole henkareita, ja että kaks euroa per aikuinen! Ja sit kysyin vielä että tuleeko tää hattukin naulaan :DDDDD Wuhuuu~~

Fibat.

Nyt kuulin että YFUn Japaniin lähtevät vaihtarit ei pääsekään lähtemään ton katastrofin takia..! Tai että niille on nyt annettu alustavaks lähtöpäiväks huhtikuun loppu (1,5 kk myöhemmin oikeeta), ja jos sillon ei onnistu saa mennä lukukausivaihtoon, tai maata pysty myös vaihtaan jos halus.......

Toi on kyllä aika hirveetä lähtijöille, tsemppiä kaikille ;/ Muut järjestöt on kuulemma perunu koko vuoden!!

Mut joo. Ei mulla muuta. Inhottaa kun sataa taas lunta ;( (paitsi se saateenvarjo<3)