Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

16 maaliskuuta, 2011

Uwauwa

Hissa ohitse~~

En nyt tainut yltää siihen ällään mutta ee siitä ainakin pitäs tulla!!! Hahaha katotaan sit kun tulokset tulee miltä näyttää

Ainakin olin panostanut ruokapuoleen, ei tullut nälkäkuolemaa ;)

Katoin kauhulla kun joku meni sinne kahen välipalapatukan kanssa??!?! Mut se oli sellanen matemaattinen nero joka oli menos kirjottaan fyssaa niin ehkä sen ymmärtää. Söin kaiken paitsi sen leivän ton lappusen alla :D Huomioikaa hieno Spiderman-lautanen!!
MUTTA SIIS
Pointtina oli, ettei pointtia tälle merkinnälle ole. Halusin vaan tulla päivittämään ;333 Huomatkaa kuinka teitä rakastetaan<33

Oon lukenu kavereiden ja ei-niin-kavereiden blogeja ja mäkin haluun tehdä tästä viihdettä kaikille, nyt tää on lähinnä ollu tällasta tylsää päiväkirjatyyppistä sepustusta, jota tuskin kovin moni ei-niin-tuttu käy stalkkailemassa (toki kaikki lukijat ootte tervetulleita~~).

Ja oon miettiny että mistä alottaa? Että mistä esim saada lisää lukijoita. Voin mainostaa kaikille tutuille etcetc ja ne voi mainostaa  niitten tutuille ja voin mainostaa fb:ssä ja vanhassa kunnon galleriassa (jossa en oo muuten käyny muutamaan kuukauteen :__D), mutta ei sillä hirveen korkeelle ylletä XDD

Ja koska nyt satun olemaan Suomessa en voi käyttää sitäkään vetokikkana että kiinnostavaa elämää ulkomailta tai vastaavaa ;<< Mutta venatkaas kun pääsen taas Japseihin, oon kelannu että voisin mennä takas lukion jälkeen, silleen working-holiday -tyyppisesti ;)

Huomatkaa mun blogimasennus :__________D

No, kattoo mitä tulee.

Laitoin äske hiukset~~~~~~~~~~~
JA, koska kuulin tässä pari pvää sitten että koulukkaverin isäpuoli on töissä jossakin, josta se saa ilmasiks kaikkia mahdollisia Schwartzkopfin hiustuotteita joka kuukaus kaks pahvilaatikollista (en tajuu miks multa oli pimitetty tää tieto ;_;), oon menossa ens torstaina aamuksi niille laittamaan hiuksia :-------------------------------------DDDDD

Siitä tulee hienoo!!!! Nään jo unii siitä kuinka testailen kaikkia erilaisia mömmöjä ja hoitoaineita ja vahasortteja ja lakkoja--------------------! Ja sitten kirjotuksetkin on ohi ja kevät on täällä niin aion pukeutua jotenkin hienosti ja meikata ja kaikkea, sit laitan hiukset ja meen kouluun siks yheks tunniks joka mulla on ja näytän niin hyvältä ettei Häkkinen heitä mua luokasta ulos mun viimeaikasten laiminlyöntien vuoksi matikantunnilta ;3

Ja laitan tänne kuvaa :D

Sitä odotellessa~~