Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

17 kesäkuuta, 2011

: (

En enää edes alota pahoittelemalla sitä, kuinka helvetin kauan taas on mennyt päivittää. Tästä näyttää tulleen tapa, mutta viime aikoina ei vaan yksinkertasesti oo ollu aikaa (again??).

No mutta tää kesä on ollut yhtä kiireistä juoksemista paikasta toiseen, kesälukiota, ajokoulua, töitä jnejnejne.

Mutta yks pvä sit vaan menin töihin ja sanoin että se oli nyt tässä ja alotin oman kesä'lomani', enää on kesälukiota pari pvää jälellä~~★

Ah, ja pakko sanoa: oon ehkä saanut auringonpistoksen tjn,  mutta oon oikeesti alkanu tykätä matikasta :DD:D:D ihan oikeesti, nautin siitä kun saan integroida pinta-aloja ym XD

Pitkä matikka 10-kurssi ja jotenkin mua harmittaa että heräsin vasta tässä vaiheessa siihen, et matikka oikeesti onkin mielenkiintosta D_: koko lukio on ollu yhtä matikan välttelyä....

Muihin asioihin, ajokortti ajokortti ajokortti!!!!! En voi muuta kun rakastaa sitä<3 Ok, mulla on ollu kortti nyt päälle vuorokauden etten voi ehkä hirveesti vielä ylpeillä ajokokemuksella, mutta oon tänä aikana lähteny ajeleen jo viidesti XD

äiti oli sitä mieltä (ok onnistuin oikeinkirjotuksessa 7. kerralla...?) että nyt tarviin oman auton, koska se ei kuulemma tykkää ajatuksesta että ajelisin sen omalla :___D

Aika imartelevaa... Mut ehkä vaan venaan sitä et saan joku kaunis pvä sen ikuisen unelman suoritettua ja ajettua moottoripyöräkortin, sit voisin hankkii moottoripyörään *wwww* sellasen coolin ja öljysen<3


Viime aikoina oon todellisten kiireiden lisäks....... no, rakastunut Final Fantasyyn XDDD Oon lukenu joku miljoona fikkiä ja koittanu metsästää sitä leffaa eri makuuneista, mutta sitä ei vaan löydy ( ¨ ´,`)

Maailmalla on jtn mua vastaan.. Sit voisin kans haluta ostaa PSP:n et voisin aina kätevästi pelailla dösässä ja tunneilla jnejnejne~~

Ja sain kaverilta lainaks Kingdom Heartsin, alettiin vetään sitä suskin kaa tossa yks pvä ja seki on tosi kiva! Suosittelen~

Aika jännä et innostun pelailusta vasta kaks vuotta sen jälkeen kun tuun takas japseista, mun parhaat kaverit oli sentään otakuita XD


Ois kiva jos ehtis nähä enemmän kavereita vielä tän parin vkon aikana mitä mulla on sit oikeesti lomaa, koko heinäkuunhan oon etelä-saksassa nimittäiinnn..

ois vaan voinu olla hyvä jos oisin saanu aikaseks meilata sille perheelle vielä ennen lähtöä ja varmistaa että ne sit on poimimassa mut sieltä kentältä etten jää hengaileen Stuttgarttiin koko hienäkuuks

No saran (sry en jaksa linkittäääääääää) kaa ollaan nyt nähty, se ajo meille yks pvä ja saatiin vihdoin ja viimein aikaseks (on oikeesti ollu työn alla  XD) katottuu Dome-liven ja aaaaaaaaaaa.

En tiiä, oon vaan ollu viime päivät niin rakastunu taas Gazeen ;_;
Ja mun oli tarkotus hehkuttaa täällä Vortexia, mutta........ XDDD Päädyin linkittämään teille ehkä maailman huvittavamman musavideon :D


Hahaha sisko näytti ton kun yks pvä lagattiin koneella :D Munkin elämä tarvis tollasia päiviä enemmän...... Se tunne, kun hengaat huoneessas koko pvän viiden gorillan kanssa<3

Ei mut oikeesti, se on ihanaa kun pitkän kiireen jälkeen voi jäädä kotiin päiväks makaamaan, lagitat sängyllä ja tuijotat kattoa ja jätät kaiken odottaan huomiseen. Muistan kuinka Japanissa ne päivät oli yksiä parhaista ;3

Oman ajan puute on hirveetä : ( Tuntuu ettei lopulta enää ehi ajatella ja ite alan ainakin ikävöimään itteeni...!! jepp.


Oon miettinny mitä aion tehä nyt sen jälkeen kun sit syksyllä valmistun. Mullahan on enää kolme kurssia lukiota jälellä, sen jälkeen kun palasin suomeen oon kiriny umpeen puolella vuodella sitä vaihtoaikaa ja valmistun siis 2,5 vuodessa.

Vähän hölmöä kun kirjotusten ja lakkiaisten väliin jää se kaks kuukautta tyhjää, koska kirjotuksethan on ohi jo syyskuussa! Kaikki on vielä ihan auki, mutta sen tiiän etten suomeen aio jäädä.

Japaniin ei saa viisumia jos ei oo työtä valmiina, mutta kelasin että se toimis ehkä niinkin päin että ensin menisin sinne ja ettisin jonkun paikan sen kolmen kuukauden aikana mitä sielä saa olla ilman viisumia, ja sitten sitä kautta saisin luvan jäädä.

Ok onhan se aika riskiä että ei sit tiedä mitään siitä kuinka kauaks aikaa pystyy todella jäämään ja kuinka saa rahaa jne, mutta eiks se just oo pointtina siinä wwww

Rakastan sitä, kun voi elää päivä kerrallaan eikä suunnittele liian pitkälle tulevaan. Tuo jännitystä elämään B)

Mitäs muuta...?

Huomenna kuuntelemaan Bon Jovia sinne stadionin ulkopuolelle (kyllä =___=") koska kukaan kaveri ei oikein ollu valmis maksamaan lipuista, ja vkonlopuksi sit ei ookaan hirveen täyttä schedulea!

Ajattelin joku pvä ottaa avaimet ja lähteä ajelemaan kehille aikasin aamulla kun ei oo vielä muuta liikennettä, miettikää sitä vapauden tunnetta *www*


Viime viikolla ostin kanssa viiden pvän sisällä 5 kengät, tuli pari yllätystä matkaan... Valitin yhdelle kaverille kuinka mulla on kenkäongelma ja että hukun niihin enkä saa mun kaappiin mahtumaan kaikkea ja äiti kärähtää kohta sen kanssa että eteinen on täynnä mun kenkiä niin se oli vaan sitä mieltä ettei koskaan voi omistaa liikaa kenkiä. Puolustaudun sitten tolla :D Mut oikeestaan tohon on suhtauduttu aika hyvin, iskä itseasiassa halus sponssaa mun kenkävarastoja satasella XD


Ainiiiin, unohdin että valmistujaisetkin oli! Eli siis, kaikki kaverit valmistu ja olin sit itsekin mukana juhlimassa, yo-päivänä kiersin kolmessa tunnissa 5 juhlat, aika hyvä suoritus vai mitä? Illalla sitten oltiin varattu limosiini parin kaverin kanssa ja päästiin Tivoliin jonon ohi, yey.


Tässä vielä tarkennusta asuun~~


Oli pakko postaa tää, koska mietin vaan kuinka usein hyvä kuva menee pilalle jostain ihan pienestä asiasta....... Ja siinä näkyy vielä-lakiton-pääni (hiuksetnäyttääsentäänhyviltä)

Ja  kyllä hiukset on värjätty~

Huomenna on perjantai ja siinä on paljon positiivista: keikka ja vkonloppu, mutta ennenkaikkea se, että vihdoinkin äidin sisko ja sen kaks lasta jotka on nyt majottunut meillä pari yötä lähtee ;_;

En voi sille mitään, mutten vaan _kestä _sitä _kun _pikkulapset _roikkuu _sussa _ja _kyselee _koko _ajan _ihan _kaikkea. Jep en oikein ole lapsi-ihminen, sry.

Voin nyt luvata, ettei seuraavaan päivitykseen mene näin kauaa, koska tiedän että sitten kun oon Saksassa koen taas tarvetta kirjottaa, se vaan tapahtuu vaikken ees ajattelis että nyt pitäs päivittää. Oikeesti rakastan kyl kirjottaa blogia, eikä se kiire oo ollu mikään tekosyy.

Sit kun saan varmistettua syksyn suunnitelmat voin kanssa vihdoin toteuttaa sen että alottasin uuden blogin, ikään kun puhtaalta pöydältä. Voisin kanssa treenata englantia ja koittaa kirjottaa sillä niin useempi mun kaverikin pystyis sit seuraamaan mun tekemisiä. jnejnejne.

Mutttta until next write~~~~