Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

19 kesäkuuta, 2011

MUAHAHAHAAAAA

Olen taas bloggaus-vireessä you see!!!

oikeammin pakoilen asioita jotka olisi pitänyt saada  hoidettua jo kauan kauan aikaa sitten, mutta ei se kai muuta asioita :DD

Nukuin taas päälle neljä tuntia kun illalla päätinkin että lähen heittämään Suskia aamulla kentälle 5:15....... yep.

Eli heräsin viideltä, pesin naaman ja puin jtn päälle ja lähdin ajaan XD
Ja otin gazen levyn mukaan, purrr ;333

Tää oli myös eka kerta kun olin ratissa ihan itse ja kun ajettiin kentälle oli ihan älyttömän upee ilma, missään ei näy ketään ja aurinko siivilöity kaukana leijailevan sumun läpi *www*

Ja suski lupas mulle sen ihanan robo-herätyskellon!!!!!!!!111 dksljfsldjfslkd<3<3<3 otin siitä joskus kuvan mut pitää ettii jos se ois mun koneella jossain...

Hahaaa löyty!!!




Se on niin cool (  *v*)

 
Sit kun ajelin takas päin  se sumu olikin laskeutunu eikä näkyny 100 metriä edemmäs ja ajoin väärin enkä muistanut kääntyä yhdestä liittymästä jne, mut löysin sit lopulta himaan kummiskin XD

Sit kävin koneella ja menin takas nukkuun~~

Hieno alku päivälle! Paitsi että oon viime aikoina nähny niin ...... erikoisia...... unia että huhhuh XD

i scare the hell out of myself.

Nyt oon venaillu tässä kaks tuntia että äiti sais mun pikkuveljen huoneen siivottua (se heittää pois kaiken turhan tavaran) että päästäs lähtemään rautakauppaan, haluun mukaan koska -haluun ajaa ja koska -haluan ostaa koukkuja joista saisin koruja roikkumaan seinille!!

Voin tehdä joku pvä huonepostauksen (sitten kun saan ne koukut ja sitten kun täällä mahtuu kävelemään....)!

Ja mennään kanssa ettimään mulle matkalaukkua saksaa varten, koska se mikä mulla oli jouluna messissä japanissa hajos (  =.=)


Tiedän että tää on se malli jonka haluan, mutta oon miettiny väriä.... En halua perusharmaata, vaikka se ois tietty aina cool ja sopis kaiken kanssa jne, mutta matkustaminen pitää tehdä tyylillä!! Muita värejä on liila, viininpunainen, sininen ja no, tää kultainen.

Viininpunanen ois se mihin automaattisesti päätysin koska, no, se vaan on väri joka on ihan helvetin hot! Tyylikäs, intohimoinen ja sopivasti erottuva, muttei liian yliampuva. Ja sopis yhteen mun tyylin kanssa, käytän aika paljon sitä väriä (yhdistettynä mustaan, harmaaseen ja valkoseen XD)

Mutta tää kultanenkin ois siisti, mutta se ois ehkä.. liian yliampuva. Ja äiti dissaa et se vaikuttas meiän mummolta XD (näkisitte sen kämpän, kaikki kultasta  ">,<) Enkä normisti käytä paljookaan kultasta, koruissakin valkkaan aina hopean.... Eli ehkä se harmaa...?

Mitä tekisin~~? On tää vaikeeta :D ja laukut on niin kalliitakin ettei sellasta osta ihan joka matkalle uutta D::

Kattoo nyt kuin käy, kerron sitten!

Nyt ku vaan päästäis ees lähtemään -__-"