Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

12 heinäkuuta, 2011

---------

Tää blogi vie viimesiään, viimestään syksyllä kun oon päässy eroon lukiosta alotan kirjottamaan uutta mikä sitten sopii myös sen hetkiseen elämäntilanteeseen, koska oon ajatellu että en oo Suomeen jäämässä (toistaseksi siis, suomi on paras maa asua kyllä).

Eli siitä tulis paljon kiinnostavampi ja mulla vois olla jotain ihan oikeeta kirjotettavaakin! what a good news

Oon jo suunnitellu jotain sen varalle, katotaan kuin käy :D mut siit tulee hienonpi kun tästä~~ haluun vaan alottaa uusiks puhtaalta pöydältä.

Lähdetään kohta syömään ulos syömään, toivottavasti alkais ukkostaa *m* en jaksa tätä kuumuutta >,<"

Huomenna teen kunnon päivityksen kun jään himaan (Elisalla 3 tuntia ranskaa jota en osaa sanaakaan [mitänytparipervoutta] ja kahen tunnin koe jollon joutusin hengaan vaan ruokalassa), joten kuviakuviakuuviia.

Tälläsenä pikakevennyksenä voin kertoo mun eilisestä kotimatkasta: Elisalla oli vika tunti koe enkä ois jaksanu jäädä venaileen koululle, joten ehdotin että kävelisin jo edeltä himaan. Oltiin viikkoo aiemmin kerran kävelty se 25 minuutin matka, mutten kyl pahemmin muistanu siitä mitään..

No jotenkin onnistuin käveleen niin että yhessä vaiheessa olin paikassa jossa ei näkyny mitään muuta kun peltoja ja taivasta ja siellä oli kyltti jossa luki että 3km Hallwangeniin (se paikka missä asutaan) ^^"

Oltiin samaa aikaan himassa kun sil oli auto vaik lähin tuntii ennen :DD Mut löysin ;)

Ehkä oon liian luottavainen itteeni..?