Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

05 heinäkuuta, 2011

diipadaapa

NYT!!

Mulla on sekunti aikaa ennen kun lähetään ostaan mulle dösäkorttia mutta koitan olla tehokas tän postauksen kanssa ;)

ELIKKKKÄ

Oon nyt ollu tääl torstaista saakka ja on ollu ihan mahtavaa, en tajuu miten mulla käy aina näin täydellinen tuuri perheiden ja kaikkien kanssa ;_;

Täs kylässä asuu 1500 ihmistä (kyllä XDD vähän eroo tokyosta) ja kaikki on ihanii, puhuu murretta ja mulla on oma asuinkerros ja tää mun hostsisko Elisa on ottanu mut kaikkialle messiin ja näil on kissa ja olin jo heti ekana iltana kännissä BD

Siinä pähkinänkuoressa.

Oon tehny niin paljon kaikkee (vaihteeks?) et tuntuu kun oisin ollu täällä jo parikin viikkoo, on ollu kyläjuhlii ja synttäreitä, oon ollu vaeltaan ja ollaan oltu rannalla, sit on eilisestä asti ollu kouluu (kuolettavan tylsää, mut levitän suomivirusta ja melkein kaikki luokasta osaa jo sanoo paska ja turpa kiinni :D) jajajajaja?

Jep. Oon käyny elisan jätkäkaverin luonakin, kateltiin telkkarii (nicholas cage ja saksadubbaus, mikäs sen parempaa?) ja vedettiin kebabii (paljon parempaa kun suomessa, en ollu ennen tykännykään).

Sit eilen olin kattoon teeatterii ja TÄÄL MAKSAA JÄTSKIPALLOT VAAN KAHEKSKYT SENTTII ;_;

Outoo täs on se et oon jo keskustellu kaikista meiän saksankirjois esiintyneistä teemoista mitä olin himassa haukkunu kaikille et eihän tätä tuu ikinä tarviimaan :_D

Tänään menin koulupvän aikana kauppaan ja löysin saksalaisen sadan jenin kaupan vastineen, ostin tosi mageen cowboyhatun kahel eurol XDDD ja koruja koruja koruja

Muuta en sit ookaan vielä ostanu!! Kelatkaa, minä, suurkulutuksen maailmanmestari. (jos nyt ei siis suklaata lasketa B) )

Mut siis nyt pitää mennä niin postaan teille sit ens kerralla paljon kuvia (mm leopardikuvioiset miestenstrigit joita siel kaupassa myytiin " = ,=)