Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

15 heinäkuuta, 2011

ihana jumalallinen lagitus(?)

Istun olkkarissa koneella ja oon ollu tässä jo varmaan tunnin ja Elisa istuu vieressä sohvalla ja tuijottaa telkkarista MTV:tä eikä kumpikaan olla sanottu sanaakaan koko aikana XD communication brakedown~

Ei ku tää on sellanen mukava hiljaisuus, et vaikka ois sanottavaa ei tarvii sanoo mitään, voi vaan olla ja lagata, saa olla rauhassa muttei silti tarvii olla yksin :D jos osasin selittää hyvin!

Muutenkin ollu vähän lagisii nää pvät, eilen ja toissapvänä olin siis yksin himassa, mutta iltasin oli toimintaa. Ärsyttää kun mulla on himassa mun USB-kortti puhelimen muistikorttii varten niin en voi lisää mun hienoja jätskiannoskuvia vielä :<

Mutta saksalainen jätski on mahtavaa.

Siitä on tullu jo yleinen läppä että elän jäätelöllä, tää iskä tuo joka kauppakäynnillä uusia jätskipaketteja kellariin ja tulee aina mun luo et kato mitä uutta makua bongasin (*⌒∀⌒) pieni paniikki että se pakastin räjähtää kun en ehdi syödä niitä sitä mukaa kun se kantaa niitä sisään...

Eilen käytiin kattoon Potter (saksaks. ymmärsin kaiken muun paitsi ne kohat missä kaikki muut nauro) ja toissapvänä hengasin Freudenstadtissa kun se iskä oli kampaajalla ja kattoon uusia laseja. Ostin KELLON ja pari postikorttia~ (ne on tosin vaan omiks muistoiksi, vihaan postikorttien kirjottamista :< pakko kirjottaa jotain mutta niin vähän tilaa ettei oikeestaan voi sanoa mitään.. ostan aina itelleni jonkun kivan postikortin kun käyn jossain! voisin kirjottaa ne joku pvä~)

Tänään olin SAIRAALASSA, molemmat vanhemmat on sielä töissä (tää on mun joku kirous, japseissakin mun perhe oli farmaseutteja kahelta sukupolvelta!!) ja olin kattoon kun ne piti siellä luentoo. Pääsin aiemmin koulusta sen takia muahahahaa.

Saksalainen koulujärjestelmä on btw ihan perseestä. Sanoisin jopa että huonompi kun japanissa, mutta koska aika kultaa muistot ja järki sanoo että se ois mahdotonta enpäs sanokaan mitään.

Mut oikeesti, nyt kolme viikkoa lomaan, ja koska kaikki kokeet on jo ollu ja moni opettaja ja osa luokista on luokkaretkillä meillä ei oo normi tunteja ollenkaan vaan vaan yksinkertasesti LAGITETAAN. En tajuu miten saksalaiset jotka oikeesti käy sitä koko ajan kestää.. Mulla sentään lohdutuksena ettei tarvii tappaa omaa aikaa siellä kun sinnehän mä oon tänne periaatteessa tullu istumaan eikä kukaan valita mulle jos nukun tai luen kirjaa tjn mutta silti ;_;

Turhauttaa niiden nuorten puolesta.

Ok toi oli mustavalkonen kuvaus koska nyt on ennen lomaa mutta silti, 3 vkoa..

Huomenna Bodenseelle koko perheen kanssa (tajusin vasta äsken et on perjantai, olin kattonu tv-oppaasta et tänään tulis joku leffa mut se oli kuulemma tullu jo eilen!! ihana yllätys~) ja leffaan, sitten sunnuntaina lupauduin lähteen Albertin (se iskä) ja jonkun sen kaverin kanssa vuoristopyöräilemään sateessa :--------------------DD

Eli hyvää vkonloppua kaikille~~

-->se ei ollu ivallista. oikeesti.