Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

23 heinäkuuta, 2011

Wenn jetzt Sommer wäre....

Eli siis olisipa kesä.

Oltiin äsken pyöräilemässä ja lämpötila 11 astetta<3 Alan syvästi epäillä että Suomi ja Keski-Eurooppa on vaihtaneet paikkoja.....


-
-
-
-

Mun oli tarkotus nyt tehä vaatepostaus mut ARGH MIKSI VITUSSA EN SAA TÄTÄ PASKAA TOIMIMAAANNNNNN?????!?

D::: oon tarkastanu vaikka mitkä jutut mutta tää ei lisää kuvii....

ei sit.

viihdytän teitä sen sijaan kertomalla mitä tapahtu hetki sitten mesessä.

emmi sanoo (23:11):
takasin

MIYARU sanoo (23:11):
haha tulitte samaan aikaan XD
tosin annika sano vaan et äöiöitä

nyt....

KERTOKAA MULLE MITEN IHMEESSÄ JOKU VOI KIRJOTTAA  "ÄÖIÖITÄ" KUN PITÄÄ SANOA "ÖITÄ" ?!?!?!?!

En tajuuuuuuu XDXDD oon nauranu tässä nyt hetken niin pahasti et




aa


mun


vatsa.



NO SITTEN

seuraava asia mitä kirjotan sen jälkeen kun oon toipunu tosta:

MIYARU sanoo (23:18):
mun selkä on jummis D:

Auttakaa mua, tarviin jonkun kuurin jossain kirjotuskoulussa....