Teidät toivottaa tervetulleeksi - BLACKnWHITE

13 maaliskuuta, 2011

Huomenta!

Heräsin tässä pari tuntia sitten ja olen koittanut saada hissaa edes jonkin verran alas, mutta ei ole tullut mitään.

Johtuu suureksi osin siitä, että mulla on koko aamun ollut hirveä himo päästä kirjottamaan tänne :__D Ja oon viime aikoina ideoinut uutta blogia jota oon tässä jo jonkin aikaa pyöritellyt mielessä. Elikkä kelasin aloittavani muoti- ja lifestyle-blogin!! Oon miettinyt ulkoasua jo vähäsen yms ;3 Ja ajattelin että kirjoittaisin sitä englanniksi~~

Oon jo pari kuukautta halunnut postata tänne kaikkea muotiin ja vaatteisiin liittyvää, mm. oman vaatekaapin sisällön esittelyä ja suosikkivaatteita ym sellasta, mutta oon nyt säästellyt niitä sitä varten jos nyt kirjotusten jälkeen sais vaikka aikaseks sen uuden blogin XDDD

Eilen bongasin Hesarin sivuilta mainoksen, että Myrtsissä oli nyt viikonloppuna alennukset, joten kävin siellä vähän irrottautumassa YO:ista (vaihteeks...)!

Ja yllätys yllätys tein pari ostosta, jtn pientä ja piristävää.



Eli Osiksen vahaa ja viimeistelylakkaa, kynnet ja (KYLLÄ) legginssit.

Kelasin käyttää niitä shortsien kanssa keväämmällä ;P Vaha multa oli lopussa, mutta sain siihen kaupan päälle jonkun toisen hiustuotteen niin valitsin sitten ton lakan vaikken enää Osista käytäkkään (siirryin Japanissa Silhouetteen, se ei tuoksu ja on mielestäni parempaa). Mun nykynen lakka vaan on välillä turhan raskasta niin toi on sit keveimmille hiuspäiville.


Oli jo niin lämmin ettei tarvinnut pukea paljon paskaakaan päälle!!

Hahaha perjantaina kun  olin lähdössä Suskille viettämään leffailtaa ja kävelin alas olkkarin ohi jossa äiti ja iskä oli kattomassa telkkaria, ne pyys mua tulemaan käymään vielä sielä ja alko kehuun mun vaatetusta ja lookkia, erityisesti farkkuja.... XD "Noi on kyllä tosi tyylikkäät, sellaset sopivan erikoiset, muttei mmee yhtään yli kummiskaan!" "Tosi hyvän väriset, ei mitenkään kummalliset niinkun jotkut sun housuista." "Sul on kyllä upee tyylitaju."

Olin vähän että ookoo........? Ja näytin siis tältä:


Mutta kiva jos noi farkut on niiden mielestä upeet, itekin kyllä tykkään niistä :_D Mutta ostiin ne jo Japanista ja olin käyttäny niitä pariin kertaan aiemminkin, että vähän hidas reaktio.

Sit toinen yllättävyys äidiltä eilen, oltiin syömässä illalla ja juotiin valkoviinejä jotka ostettiin aiemmin päivällä kun se alko puhuun jotain lehtiin liittyvää ja sano et tilas mulle jotain.
Mä: Ai mitä tilasit o.o"
Äiti: No olin jo pitempään suunnitellu että tilaisin Glorian kodin ja sit ku siitä oli nyt sellanen tarjous...
Mä: .............tilasit mulle Glorian kodin?
Äiti: Ei kun siitä sai mustan Mariskoolin kaupan päälle!
Ehdin jo pelästyä x)))

Toi Japanin maanjäristys on muuten kamala, sain sydärin kun kuulin siitä koulussa, soitin sit Okaasanille sinne ja kuulin että kaikki on kunnossa. Meiän tieltä oli kuulemma yhdestä talosta katkennut antenni, että sen suuruset tuhot XD Yks kaveri sano että sen kirjat oli pudonnu hyllystä. Ja muutama oli juuttunu Shibuyaan kun junat ja metrot ei toiminu, ne nukku sitten koululla.

Mutta toivottavasti toi ydinvoimalaonnettomuus ei aiheuta hirveitä tuhoja, rukoillaan kaikkien puolesta.
Laittasin tähän seuraavan biisin, johon oon ollu täydellisen rakastunu nyt viikon ajan sen jälkeen kun innostuin Adam Lambertista (joo XDDD). Se oli 2012 lleffan tunnarina, joten se sopii tähän teemaankin. Kuunnelkaa sanoja, ne on kauniit~~


I just wanna be with you
'Cause living is so hard to do
When all I know is trapped inside your eyes

Ja nyt takasin lukemaan.......? Ei hirveesti innosta vaikka historia onkin tosi mielenkiintosta. Ehkä mä jotain keksin.